خدمات اداری و پرسنلی تراز محسابان برنا
بدون شک چالش های روز افزون در حوزه منابع انسانی شرکتها و کسب و کارها یکی از بزرگترین دغدغه های کارفرمایان محسوب می شود. موسسه تراز محاسبان برنا با ارائه بهینه ترین راهکارها در بخش های مختلف این حوزه از جذب تا نگه داری و توسعه مهارتهای کاربردی پرسنل این تهدید با القوه را برای شما به فرصتی استثنائی تبدیل خواهد کرد.
لیست خدمات اداری و پرسنلی
جذب پرسنل
ارائه خدمات جذب نیروی متخصص حوزه مالی بر اساس نیازهای کارفرمایان، شامل تنظیم آگهیهای استخدامی، درج و انتشار آگهیها در پلتفرمهای استخدامی و کانالهای مربوطه، دریافت و بررسی رزومههای ارسال شده و انتخاب افراد جهت مصاحبه اولیه، انجام دو مرحله مصاحبه عمومی و تخصصی و در نهایت معرفی نفرات منتخب به کارفرما جهت مصاحبه نهایی و انتخاب فرد مورد نظر.
تشکیل پرونده پرسنلی
اخذ مدارک و مستندات مورد نیاز از پرسنل و تشکیل پروندههای فیزیکی و دیجیتال برای ایشان به جهت دسترسی هرچه بهتر به اطلاعات مربوط به هرکدام از پرسنل فعال یا غیر فعال.
تنظیم قرارداد کار موقت
تنظیم قراردادهای کار موقت به صورت دورهای برای پرسنل و اخذ امضاء از ایشان و دریافت تضامین مورد نیاز کارفرما و درج در پروندههای پرسنلی.
تدوین فرآیندهای پرسنلی
تهیه و تنظیم دستورالعملها، فرمهای عملیاتی، شرح وظایف پرسنل و سایر موارد مربوط به حوزه اداری و پرسنلی، اخذ تاییدیه از کارفرما و ابلاغ به بخشهای مختلف سازمان و در نهایت استقرار فرآیندهای پرسنلی بر اساس نیازهای کارفرما و شرایط کاری مجموعه.
قانون کار
انجام کلیه خدمات مربوط به روابط فی مابین کارگر و کارفرما و امور قانونی مرتبط با اداره کار نظیر شرکت در دعاوی مربوطه و حل و فصل پروندههای موجود.
روانشناس سازمانی
ارائه خدمات مربوط به روانشناسی سازمانی و صنعتی با بهرهگیری از متخصصین این امر جهت امور مشاورهای و برگزاری دورههای کارگاهها و جلسات آموزشی، توجیهی و درمانی.